28 Μαρ 2009

Ήρθαμε για να μείνουμε!















Η Φ.Ο.Σ Καρδίτσας εδραιώνεται. Τα κατεστραμμένα τραπεζάκια δε μας φοβίζουν ούτε και μας πτοούν. Καθημερινά όλο και περισσότεροι φοιτητές ενδιαφέρονται για τη νέα πατριωτική κίνηση στα Τ.Ε.Ι. Καρδίτσας. Οι εκλογές πλησιάζουν και οι εκλογικοί μηχανισμοί των κατεστημένων παρατάξεων της Δ.Α.Π.-Ν.Δ.Φ.Κ και της Π.Α.Σ.Π. βρίσκονται σε πυρετό τάζοντας λαγούς με πετραχείλια στους φοιτητές, διοργανώνοντας πάρτυ και προβάλλοντας ανύπαρκτες ιδεολογίες. Η Φ.Ο.Σ Καρδίτσας καλεί τους συναδέλφους φοιτητές να θυμηθούν ποιοί είναι αυτοί που τους μαυρίζουν τη ζωή μέσα και έξω από το Τ.Ε.Ι., ποιοί είναι αυτοί που είναι υπεύθυνοι για το κατάντημα της πατρίδας μας και ακόμη να θυμηθούν πως ο μόνος λόγος που χρειάζονται τα ρουσφέτια τους, είναι επειδή τους δυναμώνει η ψήφος των φοιτητών. Καλούμε τους φοιτητές να τους αποδυναμώσουν και να ψηφίσουν με το χέρι στην καρδιά για το καλό της Παιδείας και της Ελλάδας μας. Φέτος δεν ψηφίζουμε το φίλο ή το γνωστό. Ψηφίζουμε για το αν θα έχουμε μέλλον ή όχι. Ψηφίζουμε για να πάρουν αξία τα πτυχία μας, ψηφίζουμε για μια τριτοβάθμια εκπαίδευση όπως θα έπρεπε να είναι. Ψηφίζουμε για εμάς!

24 Μαρ 2009

Προτάσεις Φ.Ο.Σ.

Μετά το Α’ Συνέδριό της η παράταξή μας είναι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσει τις νέες της προτάσεις:

Προτάσεις Φ.Ο.Σ.

-Θεμελίωση της Παιδείας στην ορθή και αντικειμενική γνώση της Ελληνικής, συμβατικής και μη, Ιστορίας και την ανάπτυξη υγιούς πατριωτικού φρονήματος, μέσω της καλλιέργειας της κλασικής ανθρωπιστικής παιδείας και της Ελληνορθόδοξης ανατροφής. Μεταρρυθμίσεις στο σύνολο του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

- Αύξηση της κρατικής χρηματοδοτήσεως, προκειμένου να καλλιεργηθούν οι Έλληνες και να ελέγχουν την εκάστοτε πολιτική εξουσία, διεκδικώντας όσα δικαιωματικά τους ανήκουν.

-Προάσπιση του δημόσιου τμήματος του εκπαιδευτικού συστήματος.

-Για την εισαγωγή στα Τριτοβάθμια εκπαιδευτικά μας Ιδρύματα προτείνουμε την κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων.
Η εισαγωγή στα πανεπιστήμια να γίνεται με μια αίτηση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά (π.χ. απολυτήριο Λυκείου) στις γραμματείες των σχολών που θα επιλέξει ο κάθε μαθητής-φοιτητής.
Θα παρακολουθεί τα μαθήματα του πρώτου έτους και τον Ιούνιο θα δίνουν εξετάσεις. Με τον τρόπο αυτό ο κάθε φοιτητής θα σπουδάζει αυτό που επιθυμεί και όχι ότι βγάλει η ρουλέτα των πανελλαδικών σύμφωνα με τις προτιμήσεις των άλλων. Έτσι κάνοντας, αύριο που θα βγει στην αγορά εργασίας, αυτό που αγαπά σίγουρα θα το κάνει καλύτερα. Άρα περισσότερες πιθανότητες για εύρεση εργασίας αλλά το κυριότερο δημοκρατία και ελευθερία στην επιλογή του μέλλοντος μας.

- Να υπάρχει ανωνυμία στα γραπτά των εξεταζόμενων φοιτητών στο πρότυπο των σημερινών πανελλαδικών. Tα στοιχειά του κάθε φοιτητή θα ανοίγουν στις γραμματείες όπου θα ανακοινώνονται οι βαθμοί.

-Να έχει την δυνατότητα ο φοιτητής να διαλέξει τον τρόπο που θα αξιολογηθεί. Προτεινόμενοι τρόποι αξιολόγησης προς επιλογή των φοιτητών είναι: με γραπτές εξετάσεις, με απαλλακτική εργασία, με προόδους.
Eίμαστε υπέρ της κατάργησης της προφορικής εξέτασης διότι είναι πολύ υποκειμενική και εύκολα γίνεται τρόπος εκπλήρωσης συναλλαγών μεταξύ καθηγητάδων και φοιτητοπατέρων.

-Ένα σύγγραμμα για κάθε μάθημα. O φοιτητής καλείτε χωρίς να γνωρίζει το περιεχόμενο 2 βιβλίων να επιλέξει το ένα από αυτά. Δεν υπάρχουν κριτήρια για αυτήν την επιλογή, κατάλληλος για αυτό είναι ο διδάσκων καθηγητής. Άρα όχι στην επιλογή συγγραμμάτων από τους φοιτητές.

-Οι δηλώσεις των μαθημάτων να γίνονται στο προηγούμενο εξάμηνο για το επόμενο, 2 με 3 βδομάδες πριν την εξεταστική. Με αυτόν τον τρόπο θα προλαβαίνουν να γίνονται οι παραγγελίες των βιβλίων και ο κάθε φοιτητής θα παίρνει τα βιβλία του στην αρχή του νέου εξαμήνου και όχι στην αρχή της εξεταστικής

-Ιδιωτικά Πανεπιστήμια .Ναι στην ίδρυση τους.
Αυστηρότατος κρατικός έλεγχος όπως υπάρχει και στα ιδιωτικά σχολεία σήμερα. Κοινά συγγράμματα σε Δημόσια Πανεπιστήμια και Ιδιωτικά που ασχολούνται με το ίδιο αντικείμενο σπουδών.
15% των θέσεων στο κράτος για φοιτητές οικογενειών 5+ παιδιών αλλά και άπορων οικογενειών.
Ειδική φορολογία των διδάκτρων(πχ το 10%) τα οποία θα είναι ένα επιπλέον κονδύλι για την χρηματοδότηση των Δημοσίων πανεπιστημίων.
Αντίστοιχη νομοθετική ρύθμιση προτείνουμε και για τις υπόλοιπες βαθμίδες.

- Προτείνουμε επαναλειτουργία της ΕΦΕΕ, με την συμμετοχή όλων των παρατάξεων που εκπροσωπούνται τουλάχιστον σε 5 σχολές. Τα 200 μέλη του πανσπουδαστικού συνεδρίου, να προκύπτουν από τα ποσοστά των παρατάξεων, και 5 μέλη από όλες τις υπόλοιπες παρατάξεις, συν 5 πρόσθετα μέλη και στις παρατάξεις που τα μέλη τους ορίζονται βάση ποσοστού, πχ πανελλαδικά ποσοστά: ΔΑΠ 40%, άρα 80 μέλη συν πέντε σύνολο 85 εκπρόσωποι. ΠΑΣΠ: 25% άρα 50+5=55 εκπρόσωποι. ΠΚΣ 15% άρα 30+5=35 εκπρόσωποι. ΑΡ.ΕΝ. 6% άρα 12+5=17 εκπρόσωποι, ΕΑΑΚ 8%, άρα 16+5=21 εκπρόσωποι.

Φ.Ο.Σ. : 5 εκπρόσωποι,
Αγωνιστικές κινήσεις: 5 εκπρόσωποι,
κτλ.

ΣΥΝΟΛΟ: πχ 223 εκπρόσωποι, οι οποίοι και θα εκλέξουν το ΚΣ της ΕΦΕΕ.

- Υποχρεωτική συμμετοχή όλων των εγγεγραμμένων φοιτητών στις φοιτητικές εκλογές.
- Συμμετοχή των μελών των γραμματειών στις εφορευτικές επιτροπές των εκλογικών διαδικασιών.
- Δωρεάν συγγράμματα για όλους τους φοιτητές.
- Αξιολόγηση καθηγητών-ιδρυμάτων.
- Αλλαγή του πλαισίου που διέπει το άσυλο.

ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ, ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ… ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ…

ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ…

12 Μαρ 2009

10 ΓΙΑΤΙ να ψηφίσω Φ.Ο.Σ.


1. ΓΙΑΤΙ η Φ.Ο.Σ. ενδιαφέρεται για την βελτίωση της καθημερινής ζωής του φοιτητή…

2. ΓΙΑΤΙ η Φ.Ο.Σ. ασχολείται τόσο με τα απλά καθημερινά προβλήματα του πανεπιστημίου, όσο και με θέματα πολιτικής υφής, θέλοντας να αφυπνίσει τα εθνικά αντανακλαστικά του έλληνα νέου…

3. ΓΙΑΤΙ η Φ.Ο.Σ. επιζητά πραγματική δημοκρατία εντός του πανεπιστημίου και δεν πρόκειται να ανεχθεί μονότονους μονολόγους, συγκεκριμένων ιδεολογιών-ιδεοληψιών, χωρίς τεκμηριωμένη απάντηση…

4. ΓΙΑΤΙ η Φ.Ο.Σ. παλεύει, για γενικές συνελεύσεις που οι αποφάσεις θα λαμβάνονται από την πλειοψηφία και όχι από τις βάρβαρες μειοψηφίες…

5. ΓΙΑΤΙ η Φ.Ο.Σ. αγωνίζεται για συλλόγους με καταστατικά και θεσμοθετημένες λειτουργίες…

6. ΓΙΑΤΙ η Φ.Ο.Σ. αντιπαλεύει, την ανθελληνική προπαγάνδα που πολλές φορές λαμβάνει χώρα στα ελληνικά πανεπιστήμια…

7. ΓΙΑΤΙ η Φ.Ο.Σ. διεκδικεί δωρεάν συγγράμματα για όλους τους φοιτητές…

8. ΓΙΑΤΙ η Φ.Ο.Σ. παλεύει για καλύτερες γραμματείες που θα εξυπηρετούν πραγματικά τους φοιτητές…

9. ΓΙΑΤΙ η Φ.Ο.Σ. μιλάει ξεκάθαρα για αλλαγή του πλαισίου που διέπει το πανεπιστημιακό άσυλο…

10. ΓΙΑΤΙ η Φ.Ο.Σ. είναι η μόνη εθνική-πατριωτική φωνή των πανεπιστημίων μας…

ΓΙΑΤΙ έτσι…

ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ…

Ωρίμασε ο καιρός για την κατάργηση του ασύλου.

Το πανεπιστημιακό άσυλο υπήρξε θεσμός που σε εποχές πολιτικά ανώμαλες εξυπηρετούσε την ανάγκη να προστατευθούν διδάσκοντες κυρίως, αλλά και τα λοιπά μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας, για την απρόσκοπτη έκφραση των ιδεών τους, κυρίως για ζητήματα που αποτελούσαν αντικείμενο των πολιτικών αντιπαλοτήτων της εποχής.

Από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα μέχρι σήμερα, η δημοκρατία μας ωρίμασε με αποτέλεσμα η ακαδημαϊκή ελευθερία να μην είναι πλέον τίποτε περισσότερο παρά μία εξειδικευμένη μορφή της ελευθερίας λόγου και εν γένει εκφράσεως που προστατεύεται επαρκώς από το Σύνταγμά μας. Όταν σήμερα δεν διανοείται κανείς να περιορίσει την ελευθερία γνώμης, την ελευθεροτυπία, εν γένει την ελευθερία έκφρασης για οποιονδήποτε πολίτη, αυτονοήτως προστατεύεται πλήρως και η ακαδημαϊκή και επιστημονική ελευθερία.

Αντιθέτως το άσυλο εξετράπη σε θεσμό προστασίας εγκληματιών και λογής – λογής ταραξιών με πρώτα θύματα την ίδια την πανεπιστημιακή κοινότητα η οποία υφίσταται τους τραμπουκισμούς, αλλά και τις κακουργηματικές φθορές των ομάδων της Άκρας Αριστεράς.

Πέραν τούτου, το άσυλο οδήγησε στην χρήση των πανεπιστημιακών χώρων ως ορμητηρίων κουκουλοφόρων, ως επιχειρησιακή έδρα αντικοινωνικών ομάδων. Η απόπειρα που έκανε η Ν.Δ. να καταστήσει την λειτουργία του ασύλου ορθολογικότερη δεν απέφερε καρπούς και τούτο διότι οι μεν πρυτανικές αρχές ευρισκόμενες μπροστά στην τρομοκρατία της Αριστεράς δεν αίρουν το άσυλο ποτέ φοβούμενες την σωματική ακεραιτότητα ή και την ζωή τους, οι δε εισαγγελικές αρχές και τα αστυνομικά όργανα μέχρι σήμερα για άγνωστους λόγους δεν τόλμησαν να ελέγξουν την κατάσταση, ακόμη και όταν προφανέστατα τελούντο εντός του πανεπιστημίου αυτόφωρα κακουργήματα.

Μετά από όλα αυτά είναι προφανές ότι το άσυλο έχει εξελιχθεί σε θεσμό που χρησιμοποιείται εναντίον των συμφερόντων της κοινωνίας και του ίδιου του πανεπιστημίου χωρίς ταυτοχρόνως να εξυπηρετεί τον αρχικό σκοπό του και είναι πλέον ώριμες οι συνθήκες για την κατάργησή του.

(Άρθρο του βουλευτή Αττικής του ΛΑ.Ο.Σ. Μ. Βορίδη, στον Αδέσμευτο τύπο).

4 Μαρ 2009

Διακύρηξη Ίδρυσης Φ.Ο.Σ Καρδίτσας.

Τώρα ο ΛΑ.Ο.Σ. αποκτά τη δική του φωνή και στα Τ.Ε.Ι. Καρδίτσας. Η Φ.Ο.Σ. Καρδίτσας είναι γεγονός. Το παρόν ιστολόγιο είναι μέρος της προσπάθειάς μας να ακουστεί η φωνή μας πιο δυνατά, να ταρακουνήσει τα νερά και να αφυπνίσει συνειδήσεις. Αγωνιζόμαστε για μια Παιδεία εθνική, δίκαιη και ελπιδοφόρα, που θα προσφέρει ευκαιρίες και θα ξαναδώσει στα όνειρα των Ελλήνων φοιτητών το χαμένο τους χρώμα. Αγωνιζόμαστε ακόμη για μια Ελλάδα δυνατή, ανεξάρτητη και ελεύθερη από εσωτερικούς και εξωτερικούς δυνάστες. Κόντρα στο σύστημα, κόντρα στο καθηγητικό κατεστημένο, κόντρα στις πολιτικές που απαξιώνουν την Παιδεία, κόντρα στις ανθελληνικές φωνές και σε αυτούς που μας μαυρίζουν τη ζωή δίνουμε χέρι-χέρι τον αγώνα για ένα καλύτερο αύριο. Ας υψώσουμε όλοι μαζί το ανάστημά μας και ας φωνάξουμε "ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!". Καλό αγώνα σε όλους!!